مچھلی کا کانٹا گلے میں پھنس جانے

مچھلی کا کانٹا گلے میں پھنس جانے پر کیا کرنا چاہیئے؟
مچھلی آخر کس کو پسند نہیں ہوتی ہے پر اسے کھاتے ہوئے بہت خیال اور احتیاط بھی کرنی پڑتی ہے کیونکہ مچھلی کے کانٹے اکثر و بیشتر گلے میں پھنس جاتے ہیں۔
کیا ہوگا اگر مزیدار مچھلی کھاتے ہوئے کانٹا حلق میں پھنس جائے اور آپ کو پتہ نہیں ہو کہ کیا کرنا ہے؟اگر کبھی آپ کے ساتھ ایسا ہوا ہے تو آپ کو اندازہ ہوگا کہ انسان کس حالت کا شکار ہوجاتا ہے اور اگر اس کا جواب نہ ہے تو جان لیں کہ اس سے بری تکلیف کوئی نہیں ہے۔ہم آپ کے لئے کچھ طریقے لائے ہیں جن کو استعمال کر آپ فوری طور پر اس تکلیف سے نجات حاصل کرسکتے ہیں۔1۔ زور زور سے کھانسنا:
جب کبھی آپ کے گلے میں مچھلی کا کانٹا پھنس جائے تو آپ زور زور سے کھانسے تاکہ ہوا کے دباؤ سے وہ کانٹا نکل جائے۔2 ۔ روٹی یا ڈبل روٹی کا استعمال:
اگر کھانسنے سے مسئلہ حل نہ ہو تو آپ سوکھی روٹی یا ڈبل روٹی کا ستعمال کریں تاکہ کانٹا روٹی میں لپٹ کر پیٹ میں اتر جائے تاہم تکلیف کا احساس کطھ دیر تک ضرور رہیگا۔3 ۔ مارش میلو کا استعمال:
بڑے سائز کا مارش میلو لیں اور منہ میں ڈال کر تھوڑا چبائیں، اتنا پگلھلنے اور چپکنے لگے تو نگل لیں۔ یہ چپکنے والی میٹھی سوغات اپنے ساتھ مچھلی کے کانٹے کو بھی معدے میں لے جاتی ہے۔تاہم ان تمام طریقوں کے استعمال سے اگر کوئی افاقہ نہ ہو تو ضروری ہے کہ آپ ڈاکٹر سے رابطہ کرلیں، عموماً ڈاکٹر اس کانٹے کو بہت جلد اور بغیر تکلیف پہنچائے نکال دیتے ہیں، بہت سنگین کیسز میں ہی معمولی سرجری کی ضرورت پڑتی ہے۔

 

Sharing is caring!

Comments are closed.